Ojsan

Har gått ett par dagar sen vi uppdaterade senast... Finns liksom ingen ork egentligen, vi gör så himla mycket hela dagarna känns det som.

Vi hoppade iallafall i förrgår. Jag hoppade Jamaican & Golden.
Med Maika gick det bra, speciellt mot slutet och vi fick in flytet och det blev inte så ryckigt som det annars är med henne...
Golden gick det sådär med, vi hoppade en övning, där en oxer var uppe. Först gick det skitbra över den men så fort Fanny höjde den ett snäpp och gjorde den bredare så gick det inte. Jag & Golden kom inte över och till slut gav jag tyvärr upp. Det var en 35+ i solen och jag hade huvudvärk och var råsvettig överallt.

Jaja, så kan det gå. Igår red jag Maika en snabbis på banan för att hon inte skulle bli stel efter hoppningen och det kändes kanon verkligen! Fanny har ju haft lite undervisning för mig och när jag verkligen tänkte på min sits, skänkeln, spända magmuskler, blicken uppe, yttertygel, plocka med inner ja, då funkade det mycket bättre!!
Men det är ju som sagt mycket att tänka på, nåt glömmer jag alltid ;)

Får bli mer update imorgon, då är vi ju lediga.
Kanske drar en sväng till stranden, där var vi ju igår. Supernice var det!
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0