Hiho

Hallihallå!

Idag var vi inne i stan, åkte in klockan ett typ. Vi käkade lunch på Donken. Åh vad en QP satt fint - tills man hade ätit upp. Äckligt proppmätt..
Sen knallade vi vidare för jag skulle kolla på en finklänning till min systers bröllop i oktober i en butik som heter Gumer. Precis när vi kom fram stängde självklart butiken, samt alla andra i närheten också, nästan alla iallafall. Suuuck... Så vi gick längst gatorna och kollade inne på Zara, Bershka mfl men hittade inget skoj.
Vi hittade en glassbar med massa god glass så där slog vi oss ner en stund med en glass och kaffe. Efter pausen gick vi runt i de butiker som var öppna, sen gick vi till en bar och tog varsin öl, och vår minderåriga praktikant tog juice. Sen, hittade vi äntligen massa grejer!!
Vi köpte varsin temugg med tillhörande tesil, två sorters te mint och en med tranbär och nåt annat. Luktade delicious! I en annan butik hittade vi värmeljus och en askkopp.
Våra sista köp blev för mig: Två toppar, en rosa tubtopp och ett grå/brunt ribbat linne med virkat snyggt mönter i ryggen samt en svart handväska och en snygg ring. Det gick sammanlagt på 170kr  ;) inte så farligt dyrt vaa.
Fanny köpte shorts och en handväska.

Ja sen kom Hans och hämtade oss innan Gumer hade öppnat så blir att åka in ev imorgon före klockan två så jag hinner kolla.
Det var det. Nu ska vi rida lite dressyr på Fürstinna & Prestige!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0