Lördag

Vi är ena riktiga tröttisar, det måste jag erkänna. Jag vet inte varför vi är så trötta på just lördagar. Fredagar har vi ju hela eftermiddagen ledig så egentligen borde vi vara utvilade och pigga på lördagar??
Efter att vi hade lunchat hästarna och oss själva så somnade vi, runt halv fyra och sov ända tills kvällsfodringen. Latmaskarna nr 1.
Så hästarna har fått vila idag utom Diavolo. Men imorgon tar vi en tur i floden med Prestige, Fürstinna och Golden (om inte Inger ska rida Goldis imorgon).

Random bild - Fontänen i en rondell. Märks att Fuengirola är en häststad va?!

Juste! Red ju Fürstinna igår :) Åh nog för att man får kämpa så svetten rinner och tårarna inte är allt för långt bort stundvis och insidan av låren brinner som eld, så får man en glimt av vad som finns att plocka fram. Mycket potential, måste bara hitta knapparna ordentligt. Men förhoppningsvis vill de praktikanterna som kommer nu rida, och kan rida Golden, så jag får ha Fürstinna för mig själv lite då och då! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0