Mina nya ridbyxor

Mamma kom ju med leverans på ridbyxor. Det blev de kejsarröda från Horze. Fanny har ju ett par likadana fast blåa som hon trivs jättebra med.
De var supersköna när jag satte på mig dom och satt perfekt. Tog en storlek mindre eftersom de kan töja sig litegrann och ja det är ju inte så ovanligt.

Efter TIO minuter hade de töjt sig i rumpan och efter ett kort ridpass var nästan all skoning i rumpan borta och det är så nött att man ser igenom dom, samt sitter de superslappt i benen. Mycket besviken för Fannys är fortfarande i jättebra skick trots att hon använt dom flera gånger.
Vet inte vad jag kan göra eftersom jag är i Spanien men förhoppningsvis går det att lösas på något vis!
Therese som jobbar på Horze i Upplands Väsby borde kunna ordna nåt tycker jag, hon är verkligen en toppenexpedit, så håller tummarna för att det ska gå att lösa!!




Kommentarer
Postat av: Terese Horze

Jätteledsen för detta .....Självklart löser vi det ! inte ska du behöva gå runt med rumpan bar !!! :) Mvh Terese

2011-09-13 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0